Nekad calvadoz2 | Medlem ansökning [kycklingrulle] [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

calvadoz2

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198824244977/

Vad är ditt namn i verkligheten? pelle

Vad är ditt discord namn? boo123#6471

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär är 22 år och heter bärt olla men har gjort ett fel så heter heter med 2 punkter ifall ni kan andra det men i min hjärna så är jag 14.och min karaktär är snäll men ifall någon håller på så kan jag va väldigt kaxig till backa och jag vill hjärna hjälpa folk ifall dom behöver hjälp. och han tycker om bilar pengar och köra seriöst RP och är sprallig som min karaktär och brukar ha hybris när de väl ska hända saker. Och kan va väldigt aggressiv i vissa händelser. Och har tufft i min uppväxt och mått ganska dåligt under min barn dom. och min pappa dog bara när jag va 10 år och då flyttade jag mamma och min hund till en liten lägenhet som vi bo satte oss i. Och efter 5 år så gick bärts mamma bort också i en bil olycka. Och då va de bara jag och min hund kvar så då fick min farmor ta hand om mig och jag tog han om min lila hund som hete skraks. Och han har väldigt mycket känslor i sitt liv som bärt. och under skol åren så blev bärt mobbad i i flera år och de var något han inte ville säga till sin farmor som trode allt va bra i skolan. Men egentligen så måde han jätte dåligt och inte vågade säga till sin farmor............ har dyslexi så är ganska svårt för mig och skriva mera

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag är en seriös rp are och har många erfagheter och bidrar till bra rp och hatar lallare. och jag e här för att spela seriöst. och vissa hur kin karaktär. Och snakar aldrig ooc. och ifall jag blir medlem kommer jag ta de på aldra seriösaste och. följer alla comunity regler som ni har på eran server. och kör min roll på de mest alvarliga jag kan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de är en bra server många spela på den och många aktiva 24/7. och de är bra scripts. och många bilar och de är seröst rp på unive . och satsar på att bli krim ska nog köpa gäng

Hur hittade du Unive? jag frågade min kompis om en seriös rp server och där de är många i så tästade den och den va väldigt bra tycker jag

Vad har du för mål med ditt rollspel? är att jag ska vara stor på serven inga ska våga kaxsa mot mig och att köra den bästa rp som jag kan. och jag ska ha snygga och feta bilar som alla käner igen typ som att o shit här kommer han här ska man akta sig och inte kaxsa mot han för då kan de sluta illa ute

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att köra de bästa rp jag kan .Och att jag kan bli krim och kärna stora pengar och va de bästa gänget

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ? nej spelar bara på unive och de är den jag tycker är bäst och kommer inte köra någon annan server............. har dyslexi så ni vet Report

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag har redan varit medlem så ni behöver inte ha muntlig eller??? men aja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka