Nekad calvadoz2 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

calvadoz2

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198824244977

Ditt Hex-ID: 1100001337f46f1

Vad är din discord tagg? boo1337#6471

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 30 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Sandberg. Återstår: 2 dagar 23 timmar 30 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte alls varför jag blev banad blev försuntförnuft men jag vet inte varför jag fick suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inan jag blev banad så letade vi efter en snubbe som scama mig och sen kom qpark och slog sönder alla rutor på vår bil med en ficklampa och sen hoppade vi ut ur bilen och frågade varför och sen drog han in och låste in sig på qpark och sen drog vi och då hade han ropat i doms radio att vi va kaxsiga och hållde på sa han och då kom typ 5 qpark efter oss och skulle slå oss och då så hoppar dom ut med bässbollträ och lampa allhopp och då hoppar vi ut med 2 bässboll trä och en med kniv som är krim och då slår en av qpark min kompis med bäsbollträ så han dör och då slår jag han så han dör och då så drar alla där ifrån och sen så räddade jag han som va död för jag är sjukvårdare men man måste ha anbulans kläder på sig då men jag hnade inte de på mig och tänkte inte på de så jag räddade han och sen så kollade jag ut han måde men han måde helt ok men sen åkte vi ivägg till garage i sandy och skulle ta min bil och precis när jag tog ut den så blev jag banad och de va efter ett tag de som hände och då fick jag ban för suntförnuft och jag ber så klart om ursäkte för de jag gjorde men ni kan hjärna säga också vad jag gjorde så jag inte gör om de och skulle betyda väldigt mycket ifall ni gör mig unbanad..... har dyslexi så är ganska svårt för mig o skriva allt för mycket så lägg till mig på dc ifall jag inte blir godkände hjärna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de är en felaktiv ban för jag vet ju inte vad jag har gjort men samtidigt så är de ju inte de för staffs bana mig ju mig inte bara för att dom kan utan dom bara gör sitt jobb som staffs och tycker de är bra de ni gör och banar folk som gör fel och.de är ju därför jag e här och skriver för att de är en bra server och köra på för de är inte mycket lall och ber så mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban va att jag körde snabbt i stan körde 200 hundra i stan men blev unbanad på den för att jag visste att jag gjorde fail rp då och de e lungt nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vad jag gjorde men apsolut hade jag kunat göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka