Nekad Calster | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calster

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968606140/

Ditt Hex-ID: 11000013c1a0dbc

Vad är din discord tagg? Paj#6785

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning faktiskt jag krockade och skrek som om jag skulle dö så det är extremt konstigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är jätte konstigt, jag han gå in på spelet i 5 minuter innan jag råkar köra in i en vägg. Jag skriker och gapar som om jag hade blivit slagen gåriktigt men ändå så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann eftersom att jag gjorde precis som man ska. Jag krockade sedan satt jag kvar i bilen och skrek.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit två små banns som varade i 1 h och en bann som var i 15 dagar pga cop bait. Men jag är mig alltid efter mina bans så snälla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt inte jag gjorde precis som man ska när man krockar så jag tycker att det är extremt konstigt att jag blir bannad för detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig från mina tidigare banns ja. Efter dom senaste 15 dagarna så har jag inset att jag måste vara mer försiktig vilket jag kommer vara men att krocka i en vägg är inte samma som cop bait. Så jag kommer absolut att rätta mig efter mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka