Nekad Calster | Ban överklagan (Preddan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calster

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968606140/

Ditt Hex-ID: 11000013c1a0dbc

Vad är din discord tagg? Paj#6785

Vem var det som bannade dig? Kroken

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det måste ha varit något missförstånd eller något. Jag stänger av spelet utan att vara bannan och sen så när jag kommer in dagen efter så är jag plötsligt bannad i 4 dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod bara helt stilla och snackade med några stycken som jag kände med bara en bil i sikte vilket inte var min bil utan min kompis bil. Vi alla stod utanför och snackade så det måste ha uppstått något fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en felaktig bann då jag har blivit bannad utan att ens ha varit inne eller gjort något. Jag kan tänka mig att något namn kan ha liknat och därför har man tagit fel och är det fallet så är det lugnt så länge jag blir unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft mina problem innan på servern som resulterade i bans men det var när jag var ny och inte hade någon koll. Nu har jag ändrat på mig och nu så är jag med och roleplayar som man ska. Jag vet hur surt det är att bli bannad och det var verkligen inte meningen så skulle jag bar kunna på en chans till så kommer inte något som detta hända igen. Jag vill verkligen inte vara bannad och jag ber verkligen om ursäkt så snälla låt mig få en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att det har hänt en miss när det kommer till att banna och då ni har bannat fel person så har jag faktiskt inte gjort något fel och detta är verkligen inte rättvist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tar alltid till mig efter varje bann och ser till att det inte ska hända igen men nu när jag faktiskt inte har gjort något fel så borde jag inte bli bannad och därav kan jag inte ta till mig efter bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Ditt ban överklagande har nekats. Efter att ha kollat igenom ban beviset så finner jag inga anledningar till att unbanna dig då det är tydligt bevis på att du kör in i bilar och folk och sen åker där ifrån innan du blir bannad.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka