Accepterad calmersdalmers | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? aviator_1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar larsson ålder 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? cool manlig fin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han jobbade som en snickare och i framtiden vill han jobba på autoexpert med sina broshor Eltnone och Göran larsson han vill också få en gus

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra roleplay, mycket active, loyal, kommer recommdera servern till mina vänner och om jag ser någon som bryter mot reglerna kommer raportera det till unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna eller segra i en strid

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte fuska t.ex aimbot och noclip/wallhack, rdm, vdm och clogg

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en go personer och är lojal till denna fina server!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan av Kevin88
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka