Nekad CallMeLeooo | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
41
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? GÖGGEN ON DRUGS#1212

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Görg Hellström. Görg är född 2003-11-01. Han kommer från en liten stad som heter Kalmar. Görgs föräldrar lämnade honom direkt efter födseln. Han blev då strax hittad på gatan gråtandes och blev tagen till ett fosterhem. Fosterhemmet låg i Multistaden där han växte upp när han var liten. Görg har alltid haft ett intresse av att hålla på med bilar som hans foster pappa lärde honom. Han hoppade av skolan tidigt i 9an och började med droger och började råna en massor av folk. Han tog även fina bilar. Hans fosterfamilj har försökt allt för att försöka fixa detta. Men han har hamnat på helt fel sida. Han blev mobbad under hela skolgången och det är därför Görgs familj tror han har blivit såhär. Görg har alltid varit en glad snäll person när man pratar med honom. Men när man börjar bete sig på ett elakt sätt så kan saker lätt spåra ur. Görg har alltid varit ledsen och har alltid tänkt på sina biologiska föräldrar. :(

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har blivit besatt av Multistaden och vill utöka mina förmågor här på rp servern. Jag har tänkt att forsätta att söka om kriminell ansökning för det passar in med Görgs bakrund. Det finns en del som inte kör seriös rp och jag vill ändra på det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för det enda jag gör nu för tiden är att köra Fivem. Jag har ofta tid för att köra på Multistadens rp. Jag vill utöka alla mina förmågor som att t.ex. bli kriminell för att det passar perfekt in på Görg och därefter så tror jag att det skulle passa bäst för mig för att jag har alltid velat vara en så kallad gangster. Jag har även några vänner som är det och det skulle passat bra.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom Fivems flöde

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt roleplay är att göra roliga och seriösa scener.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Tillbaka