Nekad CallMeLeooo | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
226
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Ditt Hex-ID: 110000136474aca (Hex)

Vad är din discord tagg? GÖGGEN ON DRUGS#1212

Vem var det som bannade dig? SverigeeDemokrat

Hur lång tid var din ban? 10 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, kriminell utan kriminellroll och failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror SverigeeDemokrat ville banna oss för jag och mina kompisar gjorde ett stort misstag. Då jag och mina 3 kompisar höll på att råna utan tillstånd och ÄVEN att 1 av mina polare inte hade mask, Det var även på vägkanten och det var ju riktigt dumt av oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just då innan detta rånet så var vi faktiskt påväg att råna en annan snubbe som var påväg till weedfarmen. Han var även själv och då trodde vi hade jackpot. Men då sköt han punka på vårat däck och då krashade vi, Det var därför vår bil var i kras. Då sa han jag satt i dc med johansson eller vad han heter, han som (åt) att vi skulle vänta på en bil och sedan fråga efter skjuts och råna dem (riktigt dumt och jag visste från första början att vi kunde bli bannade, men vi hade inget att göra) Då var det en bil som stannade och det var 2 personer i bilen. Den ena personen var rädd och stannade i bilen, den andra hoppade ur och låste, och sa det är lungt jag låste. Jag ringde mekonomen och dem skulle komma. Min kompis gick runt med kniv, och jag började inse att vi skulle bli bannad för jag såg SverigeeDemokrat kolla på oss, jag försökte stoppa min polare men det gick inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde mycket fel och ska aldrig hända igen. (Visste att detta kunde hända men mitt val mitt fel) Det var även johansson eller vad han heter sa alltting vi skulle göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC INGAME, cop bait, cop bait, grov rdm, vdm, suntförnuft, och sedan denna nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara kunna säga till johansson att vi andra inte ens ville detta och att rpa rätt, vi skulle inte sitta i dc heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att aldrig göra dessa saker som vi gjorde som att råna, att ens failrpa. riktigt dumt.... går support sedan men ni kan även kolla här, servermöte <3

Har du läst våra regler? Ja
 
Johansson sa även att han skulle bli unbannad för att han sa att han var och (åt) men han var igentligen inte det. Vi kan även instämma på de <3
 
han blev tydligen bannad i 2 dagar och vi 10 asså han kommer ifrån med allt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top