- Meddelanden
- 226
- Reaction score
- 41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/
Ditt Hex-ID: 110000136474aca (Hex)
Vad är din discord tagg? GÖGGEN ON DRUGS#1212
Vem var det som bannade dig? Bengt
Hur lång tid var din ban? 15 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait och powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Bengt bannade mig, eller jag vet varför han bannade mig för att jag körde offroad och jag väntade även på att han skulle hoppa ut ur polisbilen så jag skulle kunna köra därifrån utan att bli tagen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min kompis fixade lite meth och jag och min andra polare hängde med. Jag åkte och hämtade dem efter att dem hade krashat med sin bil ned i vattnet. Jag plockade upp dem och jag körde de till trevors husvagn där han då hämtade methet. Direkt efter så kommer det en polisvan som sätter på sirener och jag kör iväg. Jag körde runt kvateret och sedan körde tillbaka för att plocka upp dem. Vi åkte och jag lämnade en av dem vid garaget. Polisvanen såg oss och sätter på sirener igen. Då kör jag ut ur garage platsen och kör sakta. Då stannar jag sedan. Då kommer polisen fram mot min bil och då kör jag som fan därifrån. Sedan så svänger jag av lite längre upp offroad och stannar där. Stänger av bilen och väntar ett tag. Sedan så kör jag ut igen och ska börja köra därifrån. Just då blev jag bannad. Jag ber så mycket om ursäkt och visste inte det där med att man inte fick vänta på att polisen hoppar ut ur sin bil.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag tänkte inte på powergaming i just i det läget. Powergaming är t.ex. något som inte skulle ske i verkligheten som att köra offroad i 80km/h. Dock så visste jag inte att man fick vänta på polisen att hoppa ut ur bilen och sedan köra iväg. Men copbait är att man söker polisens uppmärksamhet.
Hur många tidigare avstängningar har du? 8
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait, copbait, ooc ing, grov rdm, kriminell utan kriminellroll, suntförnuft, failrp, vdm tror jag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stannat och pratat med polisen och se vad han ville och även inte köra offroad. RIKTIGT dumt av mig och ska aldrig hända igen. förlåt
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag jag har lärt mig saker som man inte får göra.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000136474aca (Hex)
Vad är din discord tagg? GÖGGEN ON DRUGS#1212
Vem var det som bannade dig? Bengt
Hur lång tid var din ban? 15 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait och powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Bengt bannade mig, eller jag vet varför han bannade mig för att jag körde offroad och jag väntade även på att han skulle hoppa ut ur polisbilen så jag skulle kunna köra därifrån utan att bli tagen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min kompis fixade lite meth och jag och min andra polare hängde med. Jag åkte och hämtade dem efter att dem hade krashat med sin bil ned i vattnet. Jag plockade upp dem och jag körde de till trevors husvagn där han då hämtade methet. Direkt efter så kommer det en polisvan som sätter på sirener och jag kör iväg. Jag körde runt kvateret och sedan körde tillbaka för att plocka upp dem. Vi åkte och jag lämnade en av dem vid garaget. Polisvanen såg oss och sätter på sirener igen. Då kör jag ut ur garage platsen och kör sakta. Då stannar jag sedan. Då kommer polisen fram mot min bil och då kör jag som fan därifrån. Sedan så svänger jag av lite längre upp offroad och stannar där. Stänger av bilen och väntar ett tag. Sedan så kör jag ut igen och ska börja köra därifrån. Just då blev jag bannad. Jag ber så mycket om ursäkt och visste inte det där med att man inte fick vänta på att polisen hoppar ut ur sin bil.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag tänkte inte på powergaming i just i det läget. Powergaming är t.ex. något som inte skulle ske i verkligheten som att köra offroad i 80km/h. Dock så visste jag inte att man fick vänta på polisen att hoppa ut ur bilen och sedan köra iväg. Men copbait är att man söker polisens uppmärksamhet.
Hur många tidigare avstängningar har du? 8
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait, copbait, ooc ing, grov rdm, kriminell utan kriminellroll, suntförnuft, failrp, vdm tror jag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stannat och pratat med polisen och se vad han ville och även inte köra offroad. RIKTIGT dumt av mig och ska aldrig hända igen. förlåt
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag jag har lärt mig saker som man inte får göra.
Har du läst våra regler? Ja