Nekad CallMeLeooo | Ban överklagan [Rasken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GÖGEN ON DRUGS

Vad är din discord tagg? GÖGGEN ON DRUGS#1212

Vem var det som bannade dig? Groggen

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Groggen bannade mig för att jag körde fort och att jag körde runt i cirklar och att jag var bara ivägen för polis vanen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Torget där omkring och jag åkte ganska hetsigt och åkte runt i ringar. Sedan så var det en polis bil som såg mig åka på rött. Han sa att jag inte skulle göra det igen för då kan jag få en stor böter. Sedan så åkte jag efter polisbilen för att jag såg en snubbe som körde lite galet (som jag då) Men polisbilen hade inte stannat och jag fortsatte och följde efter (jag kan erkänna att jag körde fort förbi snuten vid sjukhuset för att få lite uppmärksamhet. Men han märkte inte då åkte jag igen fort förbi men han märkte inte sedan så var han påväg på att stoppa en bil där framme. Bilen backade lite och då ställde jag mig bakom för att jag inte ville att bilen skulle köra där ifrån. Sedan blev jag frusen och sedan bannad i 10 dagar .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett stort misstag där och att cop baita det är inte bra. Det betyder att man söker uppmärksamhet av polis eller allmänt bara är i vägen för deras jobb.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc, suntförnuft, grov rdm=perm :/ och sedan en annan cop bait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vid den dära situationen så skulle jag bara ha stuckit där ifrån för att jag vet att detta kunde hända men jag tänkte hjälpa till. Men det får jag inte göra för att jag jobbar inte hos polisen. Det jag kunde ha gjort var att jag kunde ha ringt securitas eller polismyndigheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är RIKTIGT JÄKLA onödigt att söka uppmärksamhet av snuten eller att allmänt vara i vägen för deras jobb. Man får inte köra olagligt för att hjälpa om man inte är en snut. Och jag ber så mycket om ursäkt Herr Groggen och vill så gärna få en andra chans btw kan du skicka filmen :D <3 mvh Leo/Görg

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka