Nekad CallMeLeooo | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Ditt Hex-ID: 110000136474aca (Hex)

Vad är din discord tagg? Görg Hellström#1212

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? servervakt abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade mig för att jag hade efter ett scenario ressat mig själv (riktigt jävla dumt av mig och jag förstår vad jag gjorde)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var vid meth stället och så kom det en grabb med gun och han var en bit ifrån mig. Han sköt mig i benet och tog mig ut på en båt då jag hoppade ned i vattnet och drunknade (rpade att vara skadad i benet) sedan var jag i support och fick 1 varning för det jag gjorde. (jag gjorde några fel som t.ex. fearrp men allt löste sig. Jag låg kvar på botten av havet och sedan pallade jag inte vänta så då revivade jag mig och rpade som vanligt. sedan kom staffsen 10 min sedan och sa att jag skulle support. Just i de läget blev jag bannad från discorden och fivem servern PERM ;((( Jag förstår innebörden och kommer aldrig bli servervakt igen för att jag gjorde fel. Jag har nu igår gråtit hela jävla kvällen och önskar att jag kunde komma tbx. Jag får börja om från början och ge alla mina kriminella saker till min polare och bli en normal människa med inte så många risker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut jag som gjorde ett stort misstag av att ressa mig och det är 1 enda gång jag gjorde det. Jag har även sätt en video på andra staffs som abusar och tycker dem gjorde mycket större fel än att bara ressa sig. Dem använder noclip för att vinna scenarion och skit. men jag bryr mig bara om att bli unbannad. Jag älskade och ÄLSKAR fortfarande denna fina server och jag orkar inte ens vara utan servern mer än 1 dag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. cop bait, copbait, copbait, suntförnuft,failrp,---->krim utan krim roll(gammal)<--- grov rdm, vdm sedan några mindre ;((((((((

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort i den situation var att bara ligga på botten av havet och vänta på respawn som bara var 3 min till att vänta. Sedan skulle jag glömt scenariot och rpa om på nytt <3

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAJAJAAJAAJAJAJAJAJAJAJA att ALDRIG NÅGONSIN ABUSA något command!!!! till er alla som någonsin söker t sv eller liknande. Denna ansökning är både för Discorden och fivem servern. så om jag blir unbannad så skulle jag vilja bli unbannad på båda <3 mvh den ledsna Görg Hellström

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka