Accepterad CallMeLeooo | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
229
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Ditt Hex-ID: 110000136474aca (Hex)

Vad är din discord tagg? tandfen#1212

Vem var det som bannade dig? vet it för de var bl och ingen pratade med mig

Hur lång tid var din ban? blacklist/pshycolist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: Psycholist (BL))

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle gissa på att ni blackade mig för att jag hade gått med i en annan discord server när mitt gäng hade blivit nedstängt. Jag var inte med i scenariot eller något och hade min krim å allt efter och då fick jag och mina vänner som var med i gänget invite till ortenwaves dc för 1 grabb hade tappat hoppet. Då ungefär vi alla klicka på gå med och satte oss i en kanal, då fick vi alla whitelist från en staff utan att vi fråga och då blev jag blacklistad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var bannad innan detta scenario så jag var it med och mina polare rpade och gjorde scenario mot crips. Under det scenariot blev gänget nedstängt och alla hade tappat hoppet. Då fick vi en inbjudan till ortenwave och vi joinade. Vi satte oss i en kanal och snackade lite och sedan fick vi wl utan att vi bad om det och då förlorade jag allt på unive (bl) dc ban Allt! Jag önskar att kunna komma tillbaka som min polare blev ;(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som 100% gjorde fel med att gå med i ortenwaves dc och jag skulle absolut inte gjort det. Jag saknar rpn på unive så mkt så det inte kommer någon ton ur min mun.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft en hel del och dem var i mina tidigare dagar, just nu har jag 1,4k timmar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått med i deras dc och bara hoppats på att hitta ett nytt gäng att rpa i. Som sagt jag är hemskt ledsen över allt och saknar unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig allt och jag ber om ursäkt Philip. Jag skulle någon dag jättegärna komma tbx och rpa som vanligt ;( Här var min polares ban överklagan https://www.unive.se/threads/olizz-af-ban-%C3%B6verklagan-philip.75916/

Har du läst våra regler? Ja

Ägnar du dig åt aktivitet i servrar med stor del spelare med skadeavsikt mot Unive kan du inte förvänta dig något annat, vilket som jag kommer att unbanna dig utifrån det du skriver, men sen är det upp till dig vilken väg du vill gå. Detta är din chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka