Accepterad CallMeLeooo | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Ditt Hex-ID: 110000136474aca (Hex)

Vad är din discord tagg? Bizzy#1212

Vem var det som bannade dig? -horqua

Hur lång tid var din ban? 7dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kriminell som mekonom....

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja dem bannade mig för jag hade skjutit med ett vapen 6gånger om jag inte har fel. Skulle även inte röra knarket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände från början var de att jag och mina polare var på ikea och sedan så kom det en mc grabb. 1 av mina polare var lite korkad och va uppkäftig så då blev han dödad genom hand. Sedan så börja mc grabben säga att han ska skicka hela sitt gäng på min polare. Då sa han samma sak och började ringa. Sedan så börjar mc grabben åka runt och skjuta kulor och han tog även min polares mc cykel. Senare så frågade min polare hur mycket man fick från varje runda av att göra knark. Jag berättade att man fick runt 100st men att det varierade. Han trodde att det var 10st. Han frågade om vi skulle göra knark och jag sa varför inte liksom. Vi åkte dit och gjorde en runda och det gick som det skulle. Sedan när vi var där på nästa runda så såg vi denna mc grabben igen och han och min polare la ett skott på varandra sedan så sprang min polare runt huset vid methet då. Jag visste inte vad jag skulle göra. så jag bara körde runt lite. Sedan så märkte min polare att det var hans mc cykel och då hoppade min polare in i min bil och vi försökte snacka med honom. men mc grabben bettede sig så efterblivet och lyssnade inte. Han bara drog upp vapen och skit. Min polare hoppade ur och blev skjuten. Jag var så sur på hans beteende och han tog min polare ned till skön och började loota han. Jag tog mitt vapen från min bil som jag egentligen inte ville. Han sprang sedan upp och tog min bil och jag sköt decken för jag ville ta ett snack med han. Han tog sig genast till andra sidan bron eller kanske stack. Då så hoppade jag och min polare i support och han fick klartecken på att han fick ressa sig för han inte ville förlora sina nycklar. Jag hoppade på min polares mc cykel och han hoppade också på han gjorde en emote så han låg på marken och mc grabben trodde han var död. Jag och min polare var klara i support och då skulle jag joina stör ej 10 och då när jag går ingame igen så är jag död av det svinet (ursäkta mitt språk.) Jag och min polare hoppade support och vi alla tog ett snack sedan så valde dem att banna mig i 7 dagar. Ganska tragiskt men jag förstår staffsen. Jag ber så mycket om ursäkt och ska inte ha ett vapen tills jag är fullständig kriminell.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt av er att banna mig men endån så tycker jag inte att mc grabben hade någon bra RP I DEN SKITEN HAN HAR GJORT (råka använda caps srry)

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ing, cop bait, cop bait, copbait, grov rdm, (kriminell utan kriminellråll, fail rp samt suntförnuft) suntförnuft. antar att det finns mer men kommer inte på :(

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag jag skulle inte köpt en pistol om jag inte är kriminell och inte ha gjort knark.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ens röra ett vapen om man är mekonom eller ens kriminell. förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka