- Meddelanden
- 225
- Reaction score
- 41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WhyMe...Bitches12
Vad är din discord tagg? Doktor Buse#1212
Vem var det som bannade dig? Doggy Vill
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem permanent bannade mig för att jag dödade 2 personer utan anledning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare Ismet var påväg att köpa bil på Marja-Lisa och när vi kom in så var det en kille som jobbade där. Han försvann under en liten stund och då drog jag fram kniven och dödade 2 personer
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde MYCKET fel skulle jag påpeka. För att grov rdm är noll tolerans på servern men jag hade missat det när jag läst reglerna. Jag har läst igenom reglerna flera gånger och jag hoppas på det bästa <3
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för OOC och då körde jag rakt in i Mekonomens lastbil/pickup eller vad man ska säga. Sedan har jag blivit bannad för suntförnuft och det var för att jag `tog saker´ men i själva fallet så var jag ny och det var min första dag i spelet.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag skulle kunna göra för att hindra sådanthär läge är att bara skärpa mig och att inte missa en endast liten detalj från reglerna som RDM som betyder Random Deathmatch och det innebär att man dödar någon utan anledning
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket genom detta. Det är ju trotts en permanent ban som bara gå att få bort genom att göra en ban överklagan. Men jag lovar att detta aldrig ska hända på gatorna igen när jag kommer tillbaka till multistaden. Jag så hemskt mycket om ursäkt till dem jag dödade och jag ska aldrig göra det på någon annan. Om detta blir nekat så vill jag bara säga till den staff att lägg till mig på discord för jag vill ha något sätt att berätta vad som hände. Mvh Leo aka mitt rediga namn discord= Doktor Buse#1212
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WhyMe...Bitches12
Vad är din discord tagg? Doktor Buse#1212
Vem var det som bannade dig? Doggy Vill
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem permanent bannade mig för att jag dödade 2 personer utan anledning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare Ismet var påväg att köpa bil på Marja-Lisa och när vi kom in så var det en kille som jobbade där. Han försvann under en liten stund och då drog jag fram kniven och dödade 2 personer
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde MYCKET fel skulle jag påpeka. För att grov rdm är noll tolerans på servern men jag hade missat det när jag läst reglerna. Jag har läst igenom reglerna flera gånger och jag hoppas på det bästa <3
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för OOC och då körde jag rakt in i Mekonomens lastbil/pickup eller vad man ska säga. Sedan har jag blivit bannad för suntförnuft och det var för att jag `tog saker´ men i själva fallet så var jag ny och det var min första dag i spelet.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag skulle kunna göra för att hindra sådanthär läge är att bara skärpa mig och att inte missa en endast liten detalj från reglerna som RDM som betyder Random Deathmatch och det innebär att man dödar någon utan anledning
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket genom detta. Det är ju trotts en permanent ban som bara gå att få bort genom att göra en ban överklagan. Men jag lovar att detta aldrig ska hända på gatorna igen när jag kommer tillbaka till multistaden. Jag så hemskt mycket om ursäkt till dem jag dödade och jag ska aldrig göra det på någon annan. Om detta blir nekat så vill jag bara säga till den staff att lägg till mig på discord för jag vill ha något sätt att berätta vad som hände. Mvh Leo aka mitt rediga namn discord= Doktor Buse#1212
Har du läst våra regler? Ja