Nekad amoohhh | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amoohhh

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Ditt discord namn: amoohh1

Ditt Hex-ID: 1100001656444b5

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och medlem och ban i 200 dagar för Grov Rdm och Grov brist osocial rp

Vem/vilka tog beslutet? Alvvin och COL

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta blev så här efter som ni inte riktigt viste vad som hände innan för det var så att jag hade jagat denna killen för att bara prata med honom men han vägrade verkligen stanna så jag bara slutade följa efter honom sen kör jag tillbaka till det stället där min kompis crashade för att vänta tills han kommer in sen ser jag samma kille som jag har jagat komma med en död kropp från ett gänghus där ett gäng som vi hade krig med bodde dessutom så hade båda helsvarta kläder och en hade skottsäker väst och det är så de gänget som vi krigade mot klär sig sen när vi kommer till själva händelsen så kör jag fram till dem och säger hoppa av eftersom han hoppade på sin hoj och körde iväg efter det så sköt jag honom en gång sen sprang jag fram och sa upp med händerna sen så hör jag en bil komma och då så väljer jag att döda han eller dem för att som jag skrev innan så bodde de gänget som vi hade krig mot precis ovan för där detta hände så ville göra det snabbt och sen bara köra iväg med dem och alltså kidnappa dem men jag fick panik när bilen kom och därför avrättade jag dem

Hur är beslutet felaktigt? Det var ganska osocialt av mig men det var faktiskt inte rdm och speciellt inte grov rdm för jag dödade bara en kille den andra var redan död.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Detta är deras klipp https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jw8ZTiETz-a5nTIFt/aCBRbG3GgL2w?invite=cr-MSxBU3UsMjIyMzMxNTUwLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag var i motparten och tyckte inte detta skulle varit sådan rdm då han hade för varnat oss innan. Tycker även att det är lite tråkigt att man inte kan få rpa på att var död eller liknande i skottscenarion.

tycker även att det är lite att ta i med en sådan grov ban grad.

Om man kollar på klippet så ser man ju också hur de försöker fly, men misslyckas.
Då ser man även Dorran skriva ooc, Istället för att de rpar på det.

Vet även att Dorran hoppade support efter detta direkt, då @amoohhh blev bannad utan för varning.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka