Accepterad CallMeLeooo | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GÖGGEN ON DRUGS

Vad är din discord tagg? GÖGGEN ON DRUGS#1212

Vem var det som bannade dig? Network 19

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor polis vapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle göra ett person rån och när jag skulle ta ned min kniv så råkade jag ta upp en tazer som var polisens. Det var mycket fel att ens har den. -->

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var på på väg till Mekonomen och min kompis skulle laga sin moppe. Sedan så åkte han ut med sin moppe och jag sa till min kompis att jag ville testa den 1 sista gång innan jag slänger den. Jag testade även att sälja den till en maskerad man inne på mekonomen för jag visste inte att man fick ha en tazer. Men han sa då att jag skulle ge mig av med den genast. Det var därför jag ville testa den för sista gången. Fattar inte varför jag fick den ideen. så dumt av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det skulle aldrig att hända om jag skulle vetat tidigare. Det var även en polare som gjorde ett personrån på en kille och han hade alla dessa grejer som t.ex. tazer, batong. Han var en helt vanlig man på gatan. Så det var lite sus. så vi trodde att man fick ha sådana vapen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ingame, cop bait, cop bait, grov rdm, suntförnuft. och nu Snor polis vapen. Jag lär mig ungefär efter varje ban. :(

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat ta reda på om man fick ha dessa vapen eller inte. Och när maskerade mannen sa att jag skulle göra mig av med den genast så skulle jag bara slängt den. Jag ber så mycket om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart. Detta ska inte ske och jag är ledsen över detta :/

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka