Nekad CallMeLeooo | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ange ditt födelsedatum 11 September 2007

Vad heter du på discord? tandfen#1212

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är sommarlov så kan jag spela kl. 1 till 1 på natten (ibland längre) och på skoldagar kan jag spela efter 4 till kl 11 på kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? 7-8 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle få bort dem som ej sköter sig med sitt rpande och ressa dem som spawnade in död. dva bilar som är övergivna och ej används.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för jag har funnits på denna server ett bra tag och jag inser att jag kanske borde hjälpa till med servern genom att rensa bort lallare osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra till att få bort lallare som ej sköter sig. dva bilar som står övergivna. kicka dem som ej beter sig. ressa dem som ligger döda på olika spawns som t.ex. piren, sandy, torget, you name it. :D

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli servervakt för jag kan genom det få bort dem som ej beter sig och hjälpa communityt till en bättre plats. Ressa dem som ligger döda vid spawns. dva övergivna bilar osv. Sen tycker jag även att jag är ganska mogen och rpar seriöst

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till med servern genom att få bort lallare genom att /svbanna och då kan jag föra vidare det till någon support eller något sånt som får sätta en annan ban under längre period.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv använder du för att radera/ta bort en bil. /svban (id) för att banna någon i 60 minuter. /svkick (id) för att kicka någon. /revive (id) för att ressa någon.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har haft en hel del bans sen långt tillbaka men nu på senaste så har jag inte haft en enda ban. Bansen kan varit från powergaming till suntförnuft.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka