Nekad Callin | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Callin

Aktiv Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? Callin#2148

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter Adam Larsson han hade en ganska intressant uppväxt då han flyttade väldigt mycket både i länder och städer eftersom han föräldrar ägde ett stort företag och det alla deras personuppgifter hade släppts på Dark web så många var efter dom eftersom deras föräldrar har anlitat och mördat folk eftersom dom är efter deras produkter. Men nu så Tröttnade jag på det så jag flyttade hit och har börjat att jobba som städare och åka runt och utforska staden men har även gått på Fordon och transport programmet o vill gärna bli Bilmekaniker eller Bärgare så han kommer att försöka att skaffa ett jobb som något sånt men gillar även att gymma och att hänga med folk och bara åka runt och spela musik och ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och social rp tänka med suntförnuft och ej bryta några regler och skapa flera roliga scenarion och underhålla folk och med min rp så kan vi göra så att rpen höjs ännu mer. Jag kommer att jobba som ett jobb som passar min karaktär så något och Fordons hållet då min karaktär vill bli det men skulle även kunna fösöka och komma in i familje businessen och bli Kriminell och fösöka skapa roliga scenarion som stora vapenhandlar med hög rp t.e.x. Mellan två gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du bara vill vinna scenariot och gör allt i din makt för att förlora scenariot då det är tråkigt att förlora sina grejer. Och även om man förlorar ett scenario så kan det fortfarande vara ett jätteroligt scenario där du får alla skratta men även förlorar det så kan det vara kul.

Hur hittade du Unive? Jag Hittade det genom kompisar som spelar på servern och sätt på streams och Fivem SWE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka