Accepterad Callin | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Callin

Aktiv Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? _callin_

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter Adam Larsson och är 19 år gammal. Nuvarande jobbar han som bilmekaniker och har börjat tröttna på sitt yrke lite. Han hade en ganska intressant uppväxt då han flyttade väldigt mycket både i länder och städer eftersom hans föräldrar ägde ett stort och framgångsrikt företag. Företaget hade fått mycket kritik det senaste pga att det hade spekulerats om att företaget hade affärer med ett kriminellt gäng. Många gäng var emot detta gänget som det gick rykten om att skulle ha affärer med företaget. Föräldrarna blev tragiskt mördade av en sprängning i företagets byggnad.

Adam blev mycket frustrerad efter detta. Och ville ta fast de som orskade detta för att det var fel och orättvist. Hans föräldrar förtjänade inte att dö. Adam började läsa om vad som krävdes för att bli polis. Han hade stora planer för en ny och fräsch karriär som inte fick gå i spillo. Sedan Adam letade efter möjligheter till att börja att läsa/plugga för att utbilda sig som polis i staden. Adam hade sen tidigare haft ett intresse till att bli polis och nu har han fått ännu mer motivation och vet vad han vill göra. Samt utforska staden men har även ett intresse för bilar. Adam gillar även att gymma och att hänga med folk och bara åka runt och spela musik och vara social..

Adam är driven, målinriktad han vill byta karriär och bli polis. Han är modig som är redo att ta risker och utmana sig själv trots tragedin som har skett. Adam är social, han gillar att umgås med vänner, hans intresse för att åka runt med folk och spela musik. Han är intresserad av träning och bilar, han gillar att hålla sig i form. Adam är också utforskande, han vill utforska staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en social och seriös rp på hög nivå. Det som gör så att min karaktär sticker ut är att jag kommer vara mycket social och bidra men en hög rp och en hög standard. Samtidigt kommer jag vara social och prata mycket med andra folk och vara trevlig mot andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du bara vill vinna scenariot och gör allt i din makt för att förlora scenariot då det är tråkigt att förlora sina grejer. Och även om man förlorar ett scenario så kan det fortfarande vara ett jätteroligt scenario där du får alla skratta men även förlorar det så kan det vara kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t.ex RDM är en viktig grundregel och står för att man dödar någon utan en giltig anleding eller bakomligande scenario. T.ex Du är på piren och ser någon som du inte tycker om och skjuter personen helt utan anledning.,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive sedan 2021. samt varit staff.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka