Nekad Callin | Ban Överklagan [520mstr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Callin

Aktiv Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849584492/

Ditt Hex-ID: 11000013501ed6c

Vad är din discord tagg? _callin_

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte. Men kan anta att det var en händelse som skedde en stund innan jag vart bannad. Jag åkte på min motorcykel och blev stannad av polisen jag körde in till sidan och pratade med de. Sedan valde jag att gasa och sticka därifrån. En stund senare så vart jag bannad. Så tror det var därför de valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev stannad av polisen båda poliserna gick ut ur bilen vi pratade kort och jag valde att gasa där ifrån och sticka då jag hade ett bra tillfälle.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag trycker att den var felaktig eftersom att jag inte ser att jag gjorde grov suntförnuft. Detta ska ju vara realistiskt. Det händer i verkligheten att folk blir stannade och sedan väljer att köra därifrån. Så ser inte riktigt problemet med rp:n i det sammanhanget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt men minns att jag har blivit bannad för powergaming, då jag inte använde mig /me när min bil välte som jag har lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antar att jag kunde ha stannat kvar och pratat vidare med polisen och tagit emot en böter eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid stanna när polisen stannar dig och inte att försöka sticka därifrån. Kommer nog verkligen aldrig upprepa detta för det är riktigt tråkigt att vara bannad. Och inser vad jag har gjort för fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill att du sitter kvar ett tag till av din avstängning, så att du verkligen inte upprepar detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka