Inaktuell callex45 | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? calle

Vad är ditt discord namn? calleb10

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Andersson 37 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam påhittig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik växte upp i Malmö hade en rik familj hade två syskon, Emil och Enya och mamma Johanna och pappa Fredrik bor i Malmö hade det bra. Det gick bra i skolan för Erik han hade bra med kompisar. Han var en snäll bra kompis och en bra förebild för andra sen kom det till högstadiet direkt också väldigt bra betygen och sen så kommer man in på sitt gymnasium där han ville gå och det gick bra. Allting fick betyg jag gick ur och han fixade sitt jobb på ett café i södra Malmö och hade gott om pengar och bodde en lägenhet lite norr om Malmöoch har det bra med kompisar och hans planer nu är att komma till en ny stad och få ett bra jobb och få en flickvän och försöka fixa kompisar och utvecklas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långa bra scenarion och hög rp nivå och låta båda parter vinna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta båda parter vinna i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har någon gång råkat bryta en regel men jag lärde mig av den och händer inte igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM suntförnuft NLR Copbait Powergaming Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer

Nekad ansökan
Anledning: Är redan medlem på Unive!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka