Nekad callex45 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? calleb10

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lenny Andersson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam påhittig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Lenny Andersson och är 25 år gammal och han växte upp i Malmö med sin mamma och pappa. Ja är det bra med pengar och sånt men sen så skyllde de sig och det är väl lite sämre med pengar på mammas sida och hoppas att det varit bra Sen Dess bestämt jag för att inte prata med sin mamma för hon bryr sig inte om pappa pratar skit man bara så han rymde hemifrån och borde ha sin kompis ett tag sen borde han sin mormor ett tag sen han har gått några år och har gått fram och tillbaka och nu är han 25 år åroch vill flytta till en ny stad för vi nya vänner och fått nytt umgänge hittat ett bra jobb till exempel mekaniker men han har också tänkt på att bli kriminell för han vet att en person mycket pengar och hans kompisar har gjort det så han får se lite hur det ser ut i framtiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp samt lojal rp, och mogen rp, samt rolig krim och vanlig rp. med en hög rp nivå som inte bryter mot era regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du låter andra få vinna ibland istället för att alltid försöka ta kontroll och vinna varje situation. Till exempel: tänk att du är i en skottsituation och blir träffad i benet. Motståndarna kommer fram och säger åt dig att räcka upp händerna. Om du då reser dig upp och börjar skjuta igen blir det inte lika roligt för de andra, och det känns som att du bara vill ha makten och inte vill riskera att förlora ditt vapen eller det du har på dig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har någon gång råkat bryta en regel men jag lärde mig av den och händer inte igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM suntförnuft NLR Copbait Powergaming Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer

Nekad ansökan
Anledning: ber om att få sin ansökan läst

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka