Nekad callex45 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle 14 år

Vad är ditt discord namn? fox23734

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 1994

Berätta om din karaktär. Han hade en dålig uppväxt så nu vill han ta tag i sitt liv och få pengar och gjärna få mycket pengar och ha jobb som polis och han vill gjärna ha nya och många vänner. Och hans familj består av Mamma Camilla 34 år Pappa Erik 40 år Och Emil som är 25 år och det Emil älskar allra mest är sin familj och han gillar bilar och han är snabb och han är snäll snabbtänkt och positiv hjälpsam han älskar pannkakor han letar just nu efter flikvänn han är inte kär i nån men han letar och kollat twitter. Men han är alltid på gott humör om han inte är trött och han älskar jobbet som polis så så fort han kommer in i staden ska han ansöka till polis. Hans allra största dröm är att få bli polis och få ett hem och familj och barn och han siktar inte på att bli eller vara kriminell han siktar på att vara en snäll person som hjälper andra och är trevlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till att vara glad och vara trevlig vara en förebild för andra spelare försöka få mer personer att ansöka till medlemskap på servern. Jag kommer vara positiv och försöka få andra personer att bli glada och känna att dom är glada.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge dom en chans i RPN.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på er på youtube och sen tipsade min kompis om att jag skulle försöka att bli medlem för att detta var en bra server och jag tycker själv att den är bra. Och att ni kör så seriöst om jag blir medlem så kommer jag också köra jätte seriöst. Jag får hoppas nu att jag blir godkänd och att jag blir medlem. Och jag kommer försöka ändra på att bli bättre RPARE och vill få mer vänner och bli mer social.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den annars nekas den automatiskt. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka