Ej Antagen callex45 | Chef-jobb ansökan [Shelbys]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Shelbys

Vad heter du i verkligheten? Calle

Vad är ditt användarnamn på discord? Calleb10

Ange ditt födelsedatum: 5 Februari 2010

När fick du medlemskap på Unive? för några månader sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har med mig erfarenheter som jag tror är värdefulla i en chefsroll. I tidigare arbeten har jag ofta tagit ansvar, både för mina egna uppgifter och för helheten i teamet. Jag är van vid att samarbeta med olika typer av människor och tycker det är viktigt med tydlig kommunikation så att alla vet vad som förväntas. Jag har också fått planera och strukturera arbete, prioritera när det varit mycket att göra och se till att saker faktiskt blir klara i tid. När det uppstår problem försöker jag vara lösningsfokuserad och lugn, och jag tycker det är viktigt att lyssna innan man fattar beslut. Det har gjort att jag har utvecklat ett naturligt ledarskap där jag vill vara tydlig, rättvis och skapa en bra arbetsmiljö för andra.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? I nuläget för bilfirman är mina framtida planer att först se över personalstyrkan och identifiera vilka som inte är aktiva eller inte bidrar till verksamheten, och därefter göra nödvändiga förändringar. Samtidigt vill jag ta in nya personer och lägga stort fokus på att de ska trivas från början. Det är viktigt för mig att de får en tydlig introduktion, förstår hur man uppför sig på en arbetsplats och vad som förväntas av dem när det gäller ansvar, samarbete och professionalism. När verksamheten börjar bli mer stabil vill jag successivt anställa fler medarbetare. Jag planerar också att skapa en tydlig struktur i organisationen genom att dela upp roller, till exempel personal, ansvariga, ledning, erfarna medarbetare, provanställda och fast anställda. Målet är att bygga upp en seriös och professionell arbetsmiljö där alla vet sin roll och känner ansvar. På så sätt kan vi stärka företagets rykte, locka fler kunder att köpa bilar och samtidigt öka lönsamheten.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer prioritera jobbet fört av allt annat för att vara en aktiv stöttande respektfull bra chef som alla behöver och kunna visa upp mig på min arbetsplats, Så det kommer bli några timmar om dagen.

Har du läst våra grundregler? Ja

-repp

Jag har gått igenom din ansökan och tänkte ge lite konstruktiv feedback.

För det första är det positivt att du skriver på ett tydligt och strukturerat sätt. Dina svar är detaljerade och visar att du har tänkt igenom både erfarenhet och framtida planer. Det ger ett moget intryck och visar på engagemang.

Samtidigt finns det några saker som kan förbättras:

1. Tydligare koppling till Unive
    • Du beskriver mycket om ledarskap och hur du skulle organisera en arbetsplats, men ibland känns det som att svaren är mer generella och inte helt kopplade till hur det fungerar just på Unive eller i Shelbys.
    • Det kan bli ännu starkare om du konkret kopplar erfarenheterna till servern, t.ex. hur du ska hantera specifika situationer med spelare eller medarbetare på servern.
  2. Aktivitet och tidsplan
    • Du skriver att du kommer prioritera jobbet och vara aktiv några timmar om dagen. Det är bra, men det är ganska vagt. Staff/chefroller kräver ofta konsekvent aktivitet, särskilt vid problem eller RP-situationer. Du kan stärka ansökan genom att ge ett mer konkret exempel på hur många timmar du planerar per dag och hur du tänker balansera detta med RP eller skola.
  3. Kortare och mer koncisa formuleringar ibland
    • Dina svar är väldigt långa och innehåller mycket information. Det kan göra det lite svårt för den som läser att snabbt se dina huvudpoänger.
    • Att dela upp texten i stycken med tydliga punkter kan göra det mer lättläst.
  4. Konkreta exempel på tidigare erfarenhet
    • Du nämner att du har erfarenhet av ansvar och ledarskap, men det skulle stärka ansökan om du gav 1–2 konkreta exempel, t.ex. ett specifikt projekt du lett, eller hur du hanterade ett problem i ett tidigare team.
  5. Framtida planer
    • Dina planer är ambitiösa, vilket är positivt, men tänk på att inte lova för mycket på en gång. Det kan bli svårare att hålla om du försöker göra allt samtidigt. Du kan skriva att du prioriterar stegvis för att visa realistisk planering.

Tyvärr krävs det att vara verifierad på servern för att kunna vara chef

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka