Nekad callex45 | Chef-jobb ansökan [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria Ägare

Vad heter du IRL? Jag heter Calle och är 14 år gammal.

Vad heter du på discord? calleb10

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i några timmar men har varit på unive och spelat förut i kanske 1 år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer utveckla är att jag kommer göra så vi får mer anställda få mer personer att komma dit och vilja äta där kanske utveckla priserna utveckla lönerna få mer aktivitet inom jobbet och får mycket mer anställda kanske fixa så att vi kan köra ut pizzorna när folk beställer och fixa lite mera maträtter och att ha respekt för allt och alla ingen som jag har anställd eller som ska komma in och beställa ska vara respektlös eller rasistiskt eller kränkande och ni anställer folk kommer jag leta efter professionella inte sånna som lallar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har varit ägare på pizzerian förut på fem andra servrar och jag har mycket erfarenheter inom att stå i kassa sitta på kontor och ta intervjuer jobba under stress åka bil under stress om du behövs ifall man ska leverera pizzan till någon som har beställt och jag är bra på hantera stress och jag har varit ägare på en annan server eller fem andra servrar så jag har väldigt mycket erfarenheter inom ägare på pizzeria.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne och spela varje dag jättelänge för om jag inte är aktiv kommer pizzerian gå i konkurs eller att ingen kommer jobba där eller att den stängs ner så jag kommer vara aktiv varje dag jättemycket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag hade fortsätt att spela på serven ifall jag inte blev godkänd till chef för det är bara en ansökan man kan göra en ny annan dag eller bara hittat ett annat jobb så nej jag kommer inte lämna serven om det här ansökan blir nekad.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar inte på en annan server än unive detta är den bästa serven jag någonsin varit på så nej jag spelar bara på denna servern.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla era regler.

Nekad, Du vart nyss medlem

Du måste ha varit medlem i 30 dagar för att bli chef över något yrke

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka