Inaktuell callex45 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Ditt discordnamn: Calleb10

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2010

Varför ska just du bli staff? För att jag vill göra skillnad på servern och får den att växa och få folk betrygga och känna att de har använder sig till att prata med som inte blir sur och kan vara trevlig och stöttande och kunna utveckla mig själv och andra på bästa möjliga sätt att göra uppgifterna som krävs för att serven ska bli bättre .

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker allting fungerar just nu, förutom att folk skjuter lite väl mycket på ologiska områden. Det är det enda.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi skulle kunna specca scenarion där det förekommer skjutningar vid olämpliga områden och se till så att allting går rätt till och vidta åtgärder ifall det går fel och verkligen vara strikta med skjutningarna.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Agerar professionell timme två trevlig och uppmärksam och ta ansvar och stå för det jag gör och säger och hjälpa andra kollegor på bästa sätt och hjälpa medlemmar på bästa sätt och utveckla på alla olika sidor och det är väldigt viktigt att era professionellt. Annars kan Sören få ett dåligt rykte och hela teamet kan få ett dåligt rykte och folk kan börja klaga och det är inte bra. Därför är det viktigt att vi är trevliga och agera professionellt och jag jobb på största allvar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ha ett privatliv med läxor i skola och familj men jag kommer också lägga göra staff arbete och ta vara på det och ta det på allvar och hjälpa till så mycket jag kan när jag har den tiden. Och då in lite rp på sidan när jag har möjlighet.

Hur länge har du spelat på Unive? Några månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit det här förut så jag har mycket mycket erfarenheter inom det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nepp

Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka