Accepterad calleboicarl | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

calleboicarl

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261013333/

Ditt Hex-ID: 110000111ed0b55

Vad är din discord tagg? caffe1290#6553

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde att jag skada han bara för att

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in på servern så är det en person som sparkar på min kompis bil och hotar med att slå ner han sen när min kompis slått han sparkar jag på han 2 gånger

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en fel bann för det var ett sinario och jag hade en anleding och sparka på han. Det var dock inte meningen att döda han så det var mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna låtit bli att sparka han men jag hjälpte bara mib kompis

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget speccielt igentligen förutom att man snabbt får hjälp i ert vänntrum

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka