Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198178348437
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle
Vad är ditt discord namn? CalleBoi#3433
Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Jag heter Hasse Andersson är 25 år gammal. Som har haft svårt i livet innan som haft svår uppväxt då hans föräldrar har bråkat mycket och skilts i ung ålder för Hasse och just nu lever inte Hasses föräldrar längre.. Hasse Andersson har intresse i bilar vapen kriminalitet.
Varför ska just du bli whitelistad? Spelar mycket. Jag vill kunna göra mer saker på Servern. Spelar seriöst. Och vill ha tillgång till WL jobben. Jag försöker göra mitt bästa på roleplay.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en seriös server. Med bra Admins.
Hur många timmar har du på FiveM? 271 (21 December)
Hur hittade du Multistaden? Toplista i Sverige
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle
Vad är ditt discord namn? CalleBoi#3433
Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Jag heter Hasse Andersson är 25 år gammal. Som har haft svårt i livet innan som haft svår uppväxt då hans föräldrar har bråkat mycket och skilts i ung ålder för Hasse och just nu lever inte Hasses föräldrar längre.. Hasse Andersson har intresse i bilar vapen kriminalitet.
Varför ska just du bli whitelistad? Spelar mycket. Jag vill kunna göra mer saker på Servern. Spelar seriöst. Och vill ha tillgång till WL jobben. Jag försöker göra mitt bästa på roleplay.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en seriös server. Med bra Admins.
Hur många timmar har du på FiveM? 271 (21 December)
Hur hittade du Multistaden? Toplista i Sverige
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej