Nekad calleb104 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

calleb104

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? calleb10

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Johansson och han är 35 år gammal och han är från Skåne och han hade en bra uppväxt med rik familj men när han blev 18 så blir det allting brista han blev fattig fick inget jobb för han han tog inte skolan på allvar och nu försöker han gå ur gymnasiet jag har gjort det nu kommer han försöka hitta en ny stad och vill jag nå en hög RP nivå och han har tre syskon en som heter Jonas en som heter Malin och en som heter Julia Julia alla de är 20 år gamla och han vill komma till Unive för att han vill skaffa ett bra jobb och få pengar och barn och familj och kompisar och kunde hänga med på fritiden och leva lycklig och inte vara orolig för pengar eller för familjer eller inga vänner. Hans favorit aktiviteter på fritiden är fotboll cykling och vara hemma med familjen och en idag den är 35 år har inte träffat sin mamma och pappa för han har haft det så jobbigt med kontakten för han har varit fattig inte kunnat komma till dem men så fort han kommer in in i staden och få pengar så sa Han ringa sina föräldrar och få kontakt och ber dem komma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långa roliga scenarion med hög rp nivå socail rolig rp alla ska ha det roligt när man rpar med mig man ska känna at det är en gåva att ha en så bra kompis ingame som mig. De ska se upp till mig jag ska försöka vara en bra förebild för så många jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar inte för egen fördel te-x du spelar inte bara för att du ska ha roligt dom andra ska också kunna vinna scenarion och ha lika roligt som du, Huvudsaken är att båda partnerna ska ha roliga scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja vdm är att du använder dit fordon som ett mordvapen. Rdm är att du dödar någon utan speciell anledning. copbait det är att du försöker få polisens uppmärksamhet. metagaming det är när du använder dig av information ingame från te.x discord det kan vara att den killen du bråkade med är på torget och så åker jag bara dit för att nån säger det i discord. Och sen har vi sunt förnuft det är att du ska tänka realistiskt att te.x spring inte om någon riktar pistol mot dig att istället stanna och ta upp händerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag hade upp mot 2340 timmar men de var innan jag raderade fivem nu har jag runt 860 timmar. Och ja jag har massa erfarenhet inom rollspel från massa andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
endast 1 ansökning på 24 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka