Nekad calleb104 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

calleb104

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? calleb10

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Andersson och är 45 år och hade en liten dålig uppväxt med misshandel men när han blir stor nu så har han fått reda på att han har biologiska syskon som funnits hela tiden men har inte vetat om det och nu vill de komma till en ny stad och försöka få ett jobb och tjäna pengar och få familj och barn och köpa sin favorit bil kanske drömjobb är polis men ordningsvakt funkar lika bra det ja han fyller år 13 augusti och just nu är själv men som sagt han vi försöka få en familj och få barn och leva livet ut och få mycket vänner och fått jättebra jobb och kanske skapa ett eget eget företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra social seriös krävande hög kvalite på rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Poängen är att båda parterna ska ha roligt. Att åda sidorna ska kunna vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm = random death match döda någon utan anledning. vdm social rp metagaming powergaming copbait.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har lite mer en 2340 timmar på fivem men de var innan jag raderade det för jag slutade köra det ett tag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej ingenting

Nekad.
Anledning:
utveckla frågorna, Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka