Nekad Calle_21 | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle_21

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198110835777/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? BigmanCalle

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Granvik och är en man på 28år som är en högt utbildad företagsman. Efter att ha varit en framgångsrik entreprenör med två egna företag väljer Johan sig för att gå i pension. Men med en för dyr livsstil har han bränt igenom sina pengar vilket leder till att han är tillbaka på noll. Med erfarenhet som affärsman väljer han att försöka ta en annan livsväg och ger sin in i den kriminella världen om hopp om att implementera sina företagskunskaper inom knarkförsäljning. Han börjar på noll med smutsiga jobb som knarkförsäljning och rån men har stora planer på att skala upp verksamheten till en proffsig kriminell verksamhet där han använder sin höga utbildning med att på ett smart och välplanerad sätt hålla sig under polisens radar. Johan Granvik är väldigt dedikerad och jobbar hårt för att uppnå sina mål. Han bryr sig inte om att kliva över folk för att ta sig dit han vill. Men med familj och vänner har han sin mjukpunkt. Han tolererar inget skit mot sina vänner och familj på grund av detta. Intressen som han har är företagande, bilar, sport och lyxlivet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra men en aktiv karaktär som förhoppningsvis kommer skapa massvis med RP scenarion på servern. Jag kommer även delta med seriös RP och kommer eventuellt kunna bidra med "jobb" inom verksamheten till nya medlemmar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En stor server vilket leder till att det kan skapas massvis olika med RP scenarion. Jag är även relativt ny till RP vilket jag hoppas kunna fastna för RP och få hjälp med att komma in i RP på denna seriösa server.

Hur hittade du Unive? Jag är relativt ny till RP och har sett massvis på Youtube och sociala medier. Där efter valde jag att söka efter servrar och hittade denna på en hemsida. Servern verkar stor och seriös och jag har även läst mycket gott.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att klättra inom det kriminella och vara med och bedriva eller bedriva ett eget gäng i slutändan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att komma in i communityn och lära känna folk på servern. Ett annat mål är även att få vänner jag kan spela RP med och kanske i framtiden förhoppningsvis få flera av mina egna vänner intresserade av att ansöka.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka