Nekad Calle123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? makaraa123

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Karlsson och är en Mekaniker vid flera års utbildning då han jobbat med det sedan liten och äger en verkstad han är född år 1982 och är då alltså 41 år gammal han gillar verkligen sitt yrke och är en väldigt stor bilfantast och tycker det är roligt inom det yrket han håller på med dock inom hans verkstad finns det mycket problem med ekonomin och därför har han och hans 2 arbets kamrater börjat med att smugla knark och vapen in i staden som dem sedan gömmer i verkstaden och säljer vidare under nätter och kvällar när folk inte är där och kan se, Han tjänar väldigt mycket pengar på det och använder sin verkstad genom att tvätta dessa pengar eftersom det var såhär hans pappa gjorde under hans barndom och han har helt enkelt levt såhär hela livet vilket då är väldigt svårt eftersom det är väldigt stora risker eftersom hans pappa torskade till polisen när han endast var 15 och då sålde han verkstaden och öppnade en egen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till Servern kommer jag kunna bidra med rolig och unik rp i samband med det som händer på servern, Roliga scenarion för båda parter och göra så att alla jag spelar med har en bra upplevelse och kan göra roliga scenarion med dem jag spelar med bland annat social rp och annat roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel att om det sker ett bankrån och jag är rånare vi har 2 bilar att välja mellan en ferrari som toppar 100kmh snabbare än polisbilarna eller en bil som toppar lika med ungefär samma handling kan man ta den istället så det blir roligare och inte ta en bil som åker ifrån poliserna bara och gör scenariot roligt för mig utan att det gör scenariot roligt för alla och inte bara för mig och min sida i scenariot utan alla jag möter ska ha roligt och det ska vara ett roligt scenario som är fair åt alla och ingen ska göra det mer op med olika bilar eller vapen.

Hur hittade du Unive? Kommer faktiskt inte ihåg

Vidare till muntlig intervju du har 48 timar på dig att ta den, Lycka till

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka