Nekad Calle11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Calle11

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? username: .anony_mous1

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Den kommer hetta Linus Johansson den kommer vara född 2000-04-12. han skulle älska att bli medborgare och polis. Den kommer vara snäll, omtänksam, snygg och seriös i seriösa lägen. Han är född i Sverige och hans mamma är från Danmark. Hans pappa dog i en bilolycka. Han gillar fotboll, Mma och bilar mycket. Jag gillar att hänga med folk och festa mycket. Jag och mina två kompisar Rasmus och Alex vi brukar festa mycket och en gång krascha vi min bil. Jag bröt min arm och Rasmus och Alex bröt två revben. Efter ett tag så kom ambulansen. Därefter kom bärgaren och tog min bil. Efter vi va i sjukhuset i några dagar så drog vi alla hem.jag kolla på mycket UFC och fotboll när jag var hemma. Det läcktes för mig men eftersom mina två kompisar bröt revben så tog det längre för dom att läcka. Sen läcktes deras revben och vi började festa mycket och fick många guzzar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka få högre RP nivå. Jag kan säga till mina kompisar om servern så det blir ännu större.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara köra för makt och pengar eller vapen och inte bara spela för att jag ska bara vinna. Man ska göra scenarion för motståndaren också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? pwg=rpar inte på skador vdm=anväder bilen som ett vapen rdm=skjuter/slår någon utan anledning suntförnuft=lågist tänkande cop bait=vill få polisens uppmärksamhet pwg2= man spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag gjort. Jag har varit medborgare och polis och sen blev jag kriminell.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack det är bra så.

Nekad. Utveckla karaktärsbeskrivning samt "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" och "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?". Du får ansöka på nytt om 24h.

Vad har jag gjort för fel på reglerna och vad har jag missat om karktärsbeskrivningen.

Tillbaka