calle.persbrandt@hotmail.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199150974592/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Wille#5490
Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Carl Persbrandt är en 16 grabb. gillar att hålla på med bilar. har gjort de hela barn domen sen dog hans pappa och mamma då tog hans bror hand om han sen så blev han äldre så då började han att praoa på merkonomen sen. så gick de så långt att han började jobba där är en trevlig schyst grabb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Att börja jobba på merkonomen och hjälpa andra människor med sina bilar och moppar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de är en stor seriöst server utan lall.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade servern till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att börja jobba på merkonomen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att börja jobba på merkonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Wille#5490
Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Carl Persbrandt är en 16 grabb. gillar att hålla på med bilar. har gjort de hela barn domen sen dog hans pappa och mamma då tog hans bror hand om han sen så blev han äldre så då började han att praoa på merkonomen sen. så gick de så långt att han började jobba där är en trevlig schyst grabb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Att börja jobba på merkonomen och hjälpa andra människor med sina bilar och moppar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de är en stor seriöst server utan lall.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade servern till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att börja jobba på merkonomen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att börja jobba på merkonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej