calle.persbrandt@hotmail.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199150974592/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Wille#5490
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär Carl persbrandt han gillar bilar hans dröm jobb är att jobba på mekonomen.Han är trevlig Han är 16 år och han har varit mobbad i skolan av ett gäng. han hade bra betyg han hjälpte sin pappa med att laga bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är en stor seriöst server med bra rp nivå det är bra att ni försöker få bort allt lall.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de är en stor seriöst server utan lall.
Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade servern till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul me vänner man inte känner irl.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att börja jobba på mekonomen och kunna hjälpa stadens invånare med deras bilar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Wille#5490
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär Carl persbrandt han gillar bilar hans dröm jobb är att jobba på mekonomen.Han är trevlig Han är 16 år och han har varit mobbad i skolan av ett gäng. han hade bra betyg han hjälpte sin pappa med att laga bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är en stor seriöst server med bra rp nivå det är bra att ni försöker få bort allt lall.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de är en stor seriöst server utan lall.
Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade servern till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul me vänner man inte känner irl.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att börja jobba på mekonomen och kunna hjälpa stadens invånare med deras bilar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej