Nekad calle.. | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

calle..

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Kurre#9802

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi Svensson och han är 23 år gammal när han va 3 så Bode han i Örebro och hans mamma drog till nåt annat land men hans pappa va kvar och tog hand om han när han va 11 år så började han hänga med vänner och göra lite duma grejor men även att hans pappa sa till att han skulle sluta med såna duma grejor så fortsätter han med det han snattar och han klottrar på vägar men när han blev 15 så började han vepa och råna folk på pengar och så så då sa hans pappa att om du inte slutar med deta så kommer ja polisanmäla dig men han bryde sig inte så han rymde hemifrån på nattten och från och med nu så sover han oss en vänner och fortsätter men när han blev 23 så tänkte han på sin pappa och ville till honnom men när ja gick till hans. Hus så var huset borta…

Vad kan du bidra med till serverns RP? En så social rp nivå som möjligt och skaffa vänner så man kan göra mer grejor och man kan köra paintboll och polis och man kan va på den kriminella sidan också sjuta och va med gäng och så

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om ja är kriminell då behöver ju ja inte bara sjuta poliserna hela tiden utan att ja låter dom få mig och säta mig i fengelse så liksom att så båda har roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Okej rdm är att om ja är på torget och hoppar ut ur min bill och tar fram ett vapen och dödar alla på torget utan andlenig och vdm är att man har bilen som att vapen men att ja kör på folk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Kört på nåra andra server som typ valon nixen och så

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla Berätta om din karaktär. & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka