Nekad Calle Andersson | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Calle Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198280871962

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? m1kael#0885

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hussein Sayid och är 24 år gammal, i början av livet var han en enstöring. Han blev mobbad i skolan för sin unika dialekt.
Familjen flyttade runt mycket, hans pappa var en "säljare" han sålde stora mängder kokain och fick vara på flykt hela tiden.
Pga detta fick Husse aldrig chansen att hitta sig själv, Husse började hänga med fel sorters människor.
Han började som springpojke åt ett större gäng i 15års åldern, och just där och då kände sig Husse behövd i livet, han hade hittat rätt.
Ju mer tiden gick ju större respekt fick han, men också mer inblick i vad hänget sysslade med, Kokain och stulna luftvärmepumpar.
Husse är en höjdare i 18års åldern, han kan felsöka en luftvärmepump snabbare än någon annan.
Efter en stor beställning från Storbritannien gör någon i Husses krets misstaget och öppnar munnen till fel person,
Husse får fängelse i 6år, anklagad för kokaininnehav, grov stöld och bedrägeri.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill förbättra mitt rollspel samtidigt bli mer involverad i andras RP.
Jag tar mitt RP på största allvar för att de ska bli så verkligt som möjligt och roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda med roliga scenarion och bra RP-nivå. Mitt mål är att bidra till en bra stämning i Unive RP Servern. Där alla senarion blir så verkliga som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda ska ha det roligt och ingen ska känna att det inte var rättvist utan roligt på båda sidorna

Hur hittade du Unive? Min vän sa att jag borde testa och sen dess har jag fastnat för servern

Tillbaka