Accepterad Calle Andersson | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280871962

Ditt Hex-ID: 1100001131c101a

Vad är din discord tagg? m1kael#0885

Vem var det som bannade dig? Jacob

Hur lång tid var din ban? 24 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slogs med en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är på trygghansa och ska byta import en grabb kommer fram fårgar om han kan testköra, jag rågar vad han har och jag godkänner att han kan testköra. Det laggade så kunde inte riktigt låsa upp bilen så det tog ca 1-2 minuter. Medans jag försöker få upp bilen säger jag att upplåsningsknappen på nyckeln är seg osv. Men han som skulle testköra hade en vän med sig. Han ryckte i handtaget under hela tiden. Jag bad snällt att han skulle sluta för att det var provocerande och lite konstigt att stå och rycka i handtaget så länge. Han som rycker i handtaget börjar också vara kaxig och håna mig för att jag ej får upp låset. Han börjar också slå mig framför över 10 personer. (ingen överdrift). Tillslut får jag upp låset och då hoppar lallaren in i bilen och kör iväg. jag försöker stäng av motorn med nyckeln men det laggar så inget händer. Tillslut står det att jag inte har fordon ute i staden för han åkte så pass långt bort. Jag blir arg och vissa personer står runt om och skrattar. Efter någon minut kommer grabben springande tillbaks och jag ser på M att bilen är relativt nära. Jag blir väldigt provocerad och arg så jag frågar vart bilen är o så med en arg röst. Han springer ditåt och lår mig några gånger och jag ska inte ljuga jag slår tillbaks (vid det här tillfället brinner jag inombords :). Vi tar oss så småningom till bilen med hans vän som står sönder krockad. Jag slår till han 1-2 gånger till han ramlar medans han skrattar och jag säger såklart "vad håller du på med, vad gör du"? När han ramlar ned på marken slutar jag slå honom och han ställer sig upp och börjar mangla mig. (10+ggr) jag förösker starta igång miona klipps men jag hinmner inte för jag måste ta medicin eftersom jag nästan dör. Tillslut kommer en grabb och jag lyckas ställa mig upp för att han slår till lallararen (medans allt detta slår står hans vän bredvid som btw är SV) Jag lyckas hoppa in i en grabbs bill och be för hjälp då jag är en millimeter från att tuppa av. Jag ser hur lallaren försvinner och blir bannad så jag pustar ut och ber om plåser osv. Efter några sekunder blir jag också bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen tycker jag inte att jag gjorde så mycket fel, jag kanske kunde undvikt situationen lite mer men det är ju svårt eftersom han manglar mig så länge.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej exakt hur många jag har men jag har relativt många som jag lärt mig av och blivit en väldigt bra rp:are av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försökt undvika situationen genom att springa iväg men det är ju också lite fel då jag måste bry mig om min egen bil när han krockat sönder den och satt mig i skuld för att laga den. När man tänker i ett bra rp perspektiv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Försöka hålla mig lite lugnare under situationer och kanske hoppa Support direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka