Accepterad Calle Andersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280871962/

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? m1kael#0885

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Fivem ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från deras perspektiv såg det väl ut som att jag åkte rakt in i någon med flit och dödade honom. Det var ett bra tag sen så det är lite suddigt i hjärnan också ser hjärna klipp från vad som hände av staff om det är möjligt att be om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så som jag kommer ihåg (flera månader sedan) så åkte jag i en import och det gick väldigt fort. Jag åkte väldigt fort och då under den tiden hade jag mycket problem med min dator, jag kom fram till att det var mitt grafikkort. Mitt fivem kraschade otroligt ofta varje dag när jag spelade och det hade just hänt så jag var ganska less på situationen. Så jag körde riktigt fort och rätt som det var när jag åkte mot en person en bit bort (skulle definitivt hunnit runt personen eller bilen kommer inte ihåg) men just då kraschade mitt spel återigen, såklart blev jag lite orolig ifall jag körde på personen men iallafall tänkte jag och startade spelet, När jag startade spelet blev jag bannad för C-log och VDM, jag fattade att allt var ett missförståd nmen jag orkade inte alls med fivem längre och började köra ett annat spel istället för det var helt unplayable. Kraschade hela tiden som sagt. Så jag gjorde inget åt det och sket i det. Sen dess har jag fixat min dator bytt ut mitt grafikkort bland annat osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser det som en felaktig ban av situationen men jag förstår att jag blev bannad då det nog såg konstigt ut från adminens perspektiv. Eftersom att mitt spel kraschade ser jag det som en felaktig ban men jag kan gärna snacka med en mod och kolla tillbaka på det som hände om det finns klipp och tvek från den som Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt läser min ban överklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet att jag blivit bannad många gånger back in the days men men man kan säga att jag mognat till lite :). Jag kommer ihåg att det var lallerier och sånt men det var otrloigt länge sedan och det var också ganska många kontroversiella banner. jag var oerfaren och när jag just fick krim för första gången fick jag många bans. Kommer ihåg att jag inte riktigt var med på banan och som sagt väldigt oerfarna. Jag var liksom en av de som sprang runt på piren och snacka ooc för jag inte fatta någonting men sen dess har jag lärt mig otroligt mycket och tar rp seriöst. Jag vill otroligt mycket tillbaka till Unive rpa och börja om, det betyder mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, eftersom jag visste problemen jag hade med datorn borde jag haft det i åtanke och kört försiktigt jag var frusterad för att säga det minsta liksom men det var fel att jag körde så fort med tanke på omständigheterna. Jag borde bara tagit det lugnt och sansat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att kanske kontrollera mig själv lite mer och inte köra så fort speciellt i en sådan situation, men nu med nya datordelar har jag inget problem framför mig och vill jättegärna börja rpa igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. Vill bara säga att ifall jag inte skulle bli unbannad så vill jag jätte gärna sätta mig i ett dc call och kolla tillbaka på det som hände för att allt ska vara klart och tydligt för alla. Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka