Accepterad cALFIE | Whitelist ansökning [brillmuppen] [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cALFIE

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417477906/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? cALFIE#9476

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 1999

Berätta om din karaktär. Kommer säkerligen spela mer än en karaktär. Men kommer starta med att spela som en broder vid namn - "Harald Karlsson" 187 CM Lång - Född 1986/3/13 ( Och är Håkan's lillebror ) - Växte upp lite utanför byhålan Sandy i Sand området med min broder Håkan Karlsson.
Vi är bönder (Hade varit suveränt med peds) , Växt upp på landet (Ursprugnar från en lant familj ) Inte direkt överviktig men lite mullig, Har haft en relativt bra uppväxt även fast det kanske inte varit så lätt ekonomiskt under hela uppväxten.
Liksom min broder Håkan Karlsson så har jag haft problem med att få nya vänner, Och blivit retad & mobbad i tidigare ålder vilket skapade en underläggande ångest som jag dämpade med mat, därefter en stor förkärlek till mat.
Men an av dom viktigare sakerna för Harald (förutom mat) är även familjen!.
Och trots att han må haft det någelunda jobbigt med att skaffa vänner i tidigare ålder, Så är han öppensinnat för att träffa och lära känna nya personer.
Han är inte den vassaste kniven i lådan, Relativt trög och har inte mycket att säga till om vilket halvbrodern "Fransisco Hernandez" tog vara på och utnyttjade till dåliga handlingar och beslut. (Vilket ledde honom in till kriminaliteten.)
(Fransisco Hernandez) - Är en adoptiv broder som kom in i bilden under ungdoms åren.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tror att jag kommer kunna tillföra en hel del till RP:et och att huvudsakligen ska alla ha roligt som är sammankopplade i scenarion. Tycker även att det är kul att träffa nya människor och ha allmänt roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tror att det hade gett mig en chans att växa inom RP:et med erfarenheter och liknande.

Hur hittade du Multistaden? FiveM Sökmeny.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skulle säga att mitt mål är att ha kul och att alla som man träffar på också ska ha kul.
Har inget medvetet direkt mål, Förutom att då jag är ny så vill jag bara testa på det mesta inom RP:et.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Bara testat Swedish Knight RP innan.

Godkänd efter intervju

Mvh William
discord: ZEYROX#0001
WHITELIST ANSVARIG!
svarar dms snabbt!

Tillbaka