Nekad Cajvall | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cajvall

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005348703/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Cajvall#4408

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara Caj Carlsson, en sportfåne som har lite för stort intresse i öl och mat, samt hans fotbollsklubb. Med en passivt aggressiv ton och fräcka kommentarer så sitter han och spelar kort på närmsta bar, förmodligen lite mer än salongsberusad. Hans största dröm är att öppna en egen sportbar, hur kan ska få råd med det är lite oklart. Trots det man hör eller får intryck av Caj så är han en ganska schysst snubbe egentligen, som värdesätter lojalitet och att man kan bjuda på sig själv. Hejar man på fel fotbollslag (enligt Caj) så bör man vara redo för en diskussion.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag kan bidra till rollspelen och scenarios. Jag har stor erfarenhet av RP, och hoppas på att kunna berika upplevelsen för andra. Serverns regler och förhållning till RP är en vision som jag delar. Jag har aldrig blivit bannad från en RP server förut och har inga intentioner att bli det. Hoppas på att kunna få en chans att bli delaktig i den här communityn.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stor server där det finns en stor blandning av spelare och karaktärer. Samt att community får vara med och bestämma.

Hur hittade du Unive? Streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att uppnå en karaktär och en omkrets kring den karaktären så det känns som att man lever i två olika med ändå lika världar, där man kan uppnå saker man aldrig tänkt sig innan eller syssla med något man brinner för men inte kan göra på grund av vissa skäll. Att försöka ta sin karaktär till en ny nivå än vad man gjort tidigare. Jag vill utmana mig själv genom att göra den här karaktären till bland det bästa jag gjort om inte bästa rollspelsmässigt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill uppnå en bra stämning på servern, samt att försöka tillföra något nytt. Även om det kanske är helt nytt så vill jag nog försöka ta det vidare till en ny nivå. Att se till att alla trivs och känner att de är inkluderade i rollspel.
Min bild av Unive är att det är en stor öppen familj, något jag vill bli en del av och sedan även få med nytt folk till den redan bra communityn som finns.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka