Nekad Cajvall | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cajvall

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005348703/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Cajvall#4408

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara Caj Carlsson, en sportfåne som har lite för stort intresse i öl och mat, samt hans fotbollsklubb. Med en passivt aggressiv ton och fräcka kommentarer så sitter han och spelar kort på närmsta bar, förmodligen lite mer än salongsberusad. Hans största dröm är att öppna en egen sportbar, hur kan ska få råd med det är lite oklart. Trots det man hör eller får intryck av Caj så är han en ganska schysst snubbe egentligen, som värdesätter lojalitet och att man kan bjuda på sig själv. Hejar man på fel fotbollslag (enligt Caj) så bör man vara redo för en diskussion.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har stort intresse av rollspel och har tittat en del på stream för att försöka hitta en server som passar mig. Jag har mycket erfarenhet av rollspel och hoppas på att jag kan bidra till server med det.
Jag har hållit på med RP i ca 14 år. Började med D&D när jag var 13. Sen har det blivit mycket RP på typ alla spel som jag spelat som möjligheten har funnits på. Dayz, där har jag ofta kört karaktärer som inte är "militanta", gillar mer konversationer och att interagera med samtal.
Life is Feudal, ett medeltida spel där jag körde en roll som Jarl i lite över 2 år. Mycket diplomati och RP kring att styra över en by.
Miscreated, där körde jag roller som bland annat präst under en tid, och som luffare/uteliggare.
GTA, har tidigare kört karaktärer som varit lite passiva, men som inte varit kriminella.
Även kört RP på Minecraft, Gmod och Eco.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stor server där det finns en stor blandning av spelare och karaktärer. Jag tror att jag kan bidra till rollspelen och scenarios. Jag har stor erfarenhet av RP, och hoppas på att kunna berika upplevelsen för andra.

Hur hittade du Unive? Streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det roligt, samt kanske spela in nå till Youtube. Har tidigare gjort en kort serie med GTA RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vet inte helt hur jag ska tolka frågan, men min karaktärs mål är att göra ett namn för sig själv. Och mitt personliga mål är att bara ha roligt, och i mina ögon är roligt att delta i kvalitativt rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka