Nekad caferarslan | Medlem ansökning [NmTheLaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

caferarslan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198059856721

Vad är ditt namn i verkligheten? cafer arslan

Vad är ditt discord namn? cafer.a#5385

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär heter emre arslan och är 24 år gammal är precis klar från väktarutbilning bor ensam i en lägenhet i stockholm, han gillar att gå på gymmet och hålla sig i form, han har mycket vänner som han umgås med när tiden finns, annars gillar han att åka utomlands ensam och utforska världen.
hans favorit färg är blå och han föredrar hundar framför katter.
i sitt yrke som väktare har han mycket att lära sig men redan nu har han potencial att bli en fenomenal väktare, han är bra på att identifiera och sniffa fram brottslingar som gör nått dumt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har kompisar som spelar på server och har märkt att jag inte kan använda mig av twt eller blocket. Vilket gör att det blir svårt att sälja bilar och köpa bilar. Vill kunna göra unvie till en bättre rp server med att delta i konversationen och göra min rp till den bästa jag kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp förut och kan bidra med en bättre rp. Sen om jag fortsätter köra så kommer jag donera när jag möjligheten till det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en parti.

Hur hittade du Unive? vänner rekomenderade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka