Accepterad Caesar | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Caesar

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198232850328/

Ditt Hex-ID: 1100001103f4f98 (Hex)

Vad är din discord tagg? CEO#3995

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 5 timmar 15 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, snor tjänstefordon.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag snodde en ambulans bil vilket är en onormal grej att göra. Emot reglerna eftersom man ska tänka suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän letade efter en bra server att spela på, så jag joinade unive och hade inte läst reglerna än! jag ville ta mig fram snabbt och inte behöva springa så jag hoppade bara in i en ambulans bil utan att tänka efter. Jag blev bannad då 1 timma. Jag tänkte jag vill stanna kvar på den här servern och spela seriöst rp så jag läste alla regler som fanns på servern samt joinade föreläsningen som ni hade idag på discord för att förstå allt i servern och spela seriöst. Men när jag skulle starta servern igen idag var jag ytterligare bannad 4 dagar 15 timmar 15 minuter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och bröt mot suntförnuft regeln som finns på servern. Att man ska leva sig in i karaktären och inte göra någonting man inte skulle göra i verkligheten. Att sno en ambulansbil är ingenting man går och gör i riktiga livet heller. En onormal grej att göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag förstår att jag inte ska bryta karaktär vilket jag gjort när jag var helt ny på servern då jag inte visste att man inte kan fråga vilken knapp som gör vad regel Metagaming. Jag blivit bannad 2 gånger över samma grej det här med ambulansbilen. Först en timme sen ytterligare 4 dagar 5 timmar 15 minuter. Jag har läst alla regler nu och förstår fullständigt reglerna samtidigt deltagit i rp föreläsning på discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läsa reglerna innan jag random joina en server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag vill spela igen och spela seriöst rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka