Inaktuell cacerrot | Medlem ansökning (asregrd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cacerrot

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Freakcunt

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Theo Schenberg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? fuffens, humoristisk, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Uppväxt i en liten by med hans pappa. Som ung har han alltid hittat på hyfs och ställt till det för både han och hans nära och kära. Hans pappa, Josef har suttit inne till och från för narkotika brott. De senaste åren har Theo letat efter ett nytt ställe att bo på och därmed vill han gärna komma till unvie. På unive vill han gärna skaffa sig ett bättre och lugnare liv i ett fint hus i bergen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldig seriös rp vilken leder till förhöjd rp nivå på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för enbart sin egen skull utan för andras och för rpns nivå. Till exempel, om jag är kriminell och blir gripen ska jag inte bli sur och sluta rpa på en skicklig nivå.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har tyvärr gjort det. Jag tänker att jag tar det kortfattat och säger att jag helt enkelt skjöt med en pistol mot civila människor utan anledning. Jag fick då en ban och lärde mig att det är roligare att vara på servern än att vara bannad och ha tråkigt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Combatlogging och VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar fivem.

Hej!
Sätts som inaktuell.
Det ser ut som om du redan är medlem hos oss.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka