Accepterad cacerrot | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cacerrot

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198859937249/edit/settings

Ditt Hex-ID: steam:1100001359fe5e1

Vad är din discord tagg? arkmensd

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-09 201537.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot serverns lagar och betede mig riktigt dåligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett bra tag sedan nu, men jag ska försöka berätta allt jag minns. Jag satt och spelade på servern. jag tyckte att det var ganska tråkigt att spela under denna perioden så jag körde till sjukhusparkeringen, där jag bråkade med en del personer. Sedan fick jag för mig att det skulle vara en bra idé att avlossa skott mot de jag bråkade med och även mot andra oskyldiga personer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannd tidigare ja. De flesta bannsen har till mesta dels varit för att jag har haft tråkigt och tagit ut det på unive. Vilket jag nu i efterhand inser var väldigt dumt gjort och jag skulle aldrig göra om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunnat strunta i att åka till parkeringen och skjuta en massa. Jag hade även kunnat strunta i att starta spelet då jag redan tyckte det var tråkigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ingen känar någonting på mitt beteende och även att jag bara sänker rp nivån. Plus gör det tråkigare för andra som försöker ha det roligt på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka