Accepterad Cabra | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniii6k

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199193666703/

Ditt Hex-ID: steam:11000014984348f

Vad är din discord tagg? svensk86

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-08 134458.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att några i mitt gäng hoppade ut och skjöt mot en person och efter de hoppade ut så hoppade jag också ut och skjöt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi snackade med moezz och sa att han lixsom kunde "ge" över sig själv så vi kunde snacka med han men de vägrade han att göra så då följde vi efter sen så efter en stund valde 2 i min bil att hoppa ut och skjuta varning skott och då hoppade jag efter också ut och försökte pricka däcken så vi kunde "kidnappa" han men då valde han att köra ifrån och sen tillbaka. då så körde han runt oss flera varv och säger "ni säljer" massor och på så körde vi efter honom och sen hoppade en i min bil ut igen sen så lite senare hoppade moezz ut och dödade en i vår bil då körde vi till sjukhuset och där behövde jag dra för att ja skulle ha skola dagen efter. sen en halv timme efter typ får ja ett medellande av hapyxz att komma support och när ja ser de medellandet så hoppade jag support men ingen drog mig sen fick ja ett medellande av hapyxz att jag hade fått indragen kriminell roll och så fick ja också 20 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att beslutet är felaktigt då jag bara skjöt typ 3 skott och vi snackade med han innan och han ville inte snacka men han ville inte så detta är inte shoot on sight men kanske lite brist på social rp men skulle typ inte säga de och krigsföring i bil är ju absolut inte sant då INGEN av oss skjöt från bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för t.ex power gaming och då lärdejag mig att man ska rpa på skador även om man rpar skit stressad osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att inte hoppa ut och lägga några skott mot däcken

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte lägga varningskott även om man snackat med de innan och de är personliga opps till folk i gänget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka