Nekad Cabjor | Chef-jobb ansökan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cabjor

Icke Medlem
Meddelanden
843
Reaction score
125
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi-chef

Vad heter du IRL? Carl

Vad heter du på discord? Cabbe#1282

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 och ett halvt år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att försöka utveckla och utvidga taxifirman till en bättre firma. Jag kommer rensa aktiva och anställa aktiva och trogna taxiförare. Målet är firman tillslut ska bli en fungerande och relativt bra firma. Jag ska försöka att anställa så många seriösa och bra rpare som möjligt, och inga lallare. För det behövs för att firman ska kunna fungera. Firman ska bli lockande för fler att söka dit samt locka fler kunder som vill åka med taxin. Nya ideer och perspektiv kommer jag att försöka upptäcka för att sen kunna utveckla firman till att bli just bättre. Allt det här kommer bidra till att det blir ett bra taxi-team som har en bra rp och kan skapa bra och rolig stämning mellan kunden. Jag har såklart nolltolerans mot korruption och ifall jag ser att någon är korrupt eller väldigt aktiv så kommer det få allvarliga konsekvenser.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande på taxifirman och securitas samt varit chef på auto, marja och räddningstjänsten, så jag vet hur man ska va som chef - bestämd och tydlig, men inte otrevlig. Sen så har jag jobbat på Taxifirman sedan tidigare så jag vet hur det mesta fungerar. När jag jobbade på taxi förra gången så var det väldigt roligt eftersom att min karaktär är väldigt intresserad av bilar, så det var inte så svårt att jobba där eftersom att min karaktär som sagt är väldigt intresserad av bilar. Jag har som sagt varit chef på många olika företag och har många erfarenheter av att vara chef, alltså hur man organiserar osv. Därför skulle jag veta hur man styr upp och organiserar firman för att bli något bättre. Då jag har erfarenheterna.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-3 timmar per dag, kan bli mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Väldigt bra ansökan, har träffat människan förut och han har ett väldigt bra rp:ande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka