Nekad Cabjor | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cabjor

Icke Medlem
Meddelanden
843
Reaction score
125
Användarnamn: Cabjor

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas Lyx och superbilar AB

Vad heter du IRL? Carl

Hur gammal är du? 2005-10-18 nästan 15

Hur många timmar har du på Fivem? 300

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar bilar och speciellt Gunillas bilar. Jag vill också bli chef för att motivera alla att jobba hårdare men fortfarande ha jätte kul eftersom att vi spelar på den här fantastiska servern. Sist men inte minst så är min allra största dröm att bli chef på Gunillas och det är för att det är en så härlig, glad bilfirma och jag vill bara jobba jobba jobba ifall jag får jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där förut så jag vet hur man ska va när man ska sälja en bil man ska vara inbjudande och trevlig så att kunden känner en trygg het, sen ifall det kommer in en arg kund då ska man ringa securitas eller polisen ifall det går så långt.

Berskiv din karaktär? Snäll, omtänksam, gillar att rp med mina vänner på den här fantastiska servern, älskar bilar, gillar att träffa nya personer och älskar den här servern.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-10 om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart det kommer alltid oavsett vara kul att köra på den här servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej och har alltid bara spelat på Multistaden

Har du läst våra Regler? Ja alla klart och tydligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka