Nekad cabbz | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cabbz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295355602/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? cabbz#9289

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006

Berätta om din karaktär. intresserad av bilar, köra snabbt, och ha kul. han heter Jonny svensson är en trevlig grabb med ett tufft förflutet men har fått ett stort intressen av bilar och att modifiera bilar. han är en pigg 28 år gammal grabb med mycket energi och möjligtvis adhd

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag gärna vill spela rp med andra svenskar och det finns inte många stora servrar på svenska med så många medlemmar som ni och så seriöst som ni, jag kommer bidra med att ha kul och bara vra allmänt glad i dem flest lägena :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att köra verklig rp med svenskar och riktiga bilar och mycket olika möjligheter.

Hur hittade du Unive? tiktok, youtube, och vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt spela värkligt rp och kanske skaffa nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha kul och skaffa vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har kört några andra ¨små servrar som rsm freeroam men inget sånt här seriöst innan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka