Nekad cabbz | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cabbz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295355602/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? cabbz#9289

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2003

Berätta om din karaktär. min karaktärs namn är Jonny Karlsson, han är 24 år gammal. Han har ett tufft förflutet med mycket brott och kriminalitet, när han var 16 år gammal så drogs han in i kriminaliteten med misshandel, droger och och mycket annat. Han fortsatte med drogerna, stöld osv pga kicken han fick av att bli jagad och att fly, Hans pappa hart inte varit involverad i hans liv sen hans mamma blev gravid så hans mamma har behövt ta hand om honom hela tiden och behövt jobba 2 jobb. Nu tar han ut alla sina känslor och behovet av den där kicken via bilar och motorer. intresset för bilar och motorer har varit en stor roll i hans liv även fast han inte har haft råd med dem dyraste och snabbaste bilarna har han alltid kunnat förlita sig på att han kan ha roligt med sina bilar. när han känner känslor så uttrycks dom väldigt starkt men han gör alltid allt han kan för att ha roligt och för att njuta av livet utan kriminalitet och droger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? det är alltid kul att lära känna nya personer och ha roligt. jag har börjat tröttnat på vanliga gta och alla öppna five m serverar med massa folk som åker runt och lallar och beter sig tråkigt. jag vill bara ha kul o spela seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att köra roleplay med andra svenskar, riktiga bilar och seriöst gameplay. det är alltid kul med riktiga polisbilar och lite spänning

Hur hittade du Unive? tiktok, youtube och vänner som rekommenderat det

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt med seriöst roleplay och andra svenskar och kanske få nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att spela seriöst ha roligt och köpa bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har bara kört på småserverar med racing och drifting och sånt

Tillbaka